  • Data: 2002-09-02 20:18:00
    Temat: Poczta Polska - zagladanie do listu
    Od: "ont" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Dostalem list w ktorym powinno byc 50zl. Niestety list musial zostac w
    drodze, przez pracownikow Poczty Polskiej otwarty i pozbawiony zawartosci.
    Nie chodzi mi oczywiscie o pieniadze, ale o sprawiedliwosc i ukaranie tego
    kto dopuszcza sie takich czynow. Ukraranie chocby przez pracodawce -
    zwolnieniem. Wiem ze sa paragrafy w kk odnosnie tajemnicy korespondencji
    itp. - ale czy jest jakis skuteczny sposob udowodnienia takiego czynu ?. Jak
    zadzialac, do kogo napisac ?
    pozdrawiam
    ont