    From: "Maria" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska - nie do końca rozumiem :|
    Date: Tue, 2 Aug 2005 16:13:12 +0200

    Użytkownik "Galathea" <g...@n...poczcie.w.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1dkjgm8c2psa9$.ahpt3bzbpg02$.dlg@40tude.net...
    > Witam szanownych Grupowiczów.
    >
    > Mam następującą sytuację: podczas nieobecności mojej rodziny z
    > powodu urlopu, listonosz włożył do skrzynki dwa powiadomienia o
    > potrzebie zgłoszenia się po listy polecone nadane z Sądu Rejonowego,
    > zaadresowane na mojego ojca.
    >
    > Awizo dotyczące pierwszego z nich zostało dostarczone z dniem 25.07,
    > natomiast to drugie 29.07. 30 lipca wróciłem z urlopu i udałem się
    > na Pocztę celem odebrania listów. Otrzymałem jednak tylko jeden
    > (ten awizowany 25.07), gdyż - jak twierdzi urzędniczka - drugiego
> [...]
    Proponuję odwiedzić Sąd i zapytać o co rozchodzi się i powiedzieć, że
    ojciec wyjechała na urlop.
    Nie wiadomo co w tym piśmie jest i ojciec może być nie zadowolony, że
    została przesyłka odebrana, gdy np. jest tam coś do natychmiastowego
    wykonania, a liczy się data odebrania.
    Przed odebraniem listu urzędowego drugiej osoby trzeba dobrze zastanowić się
    jakie to może mieć konsekwencje dla adresata.