  • Data: 2012-02-25 17:24:44
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W dobie Internetu w mojej ocenie powinno się dążyć do maksymalnego
    > przeniesienia wszelkich spraw w sieć.

    Drukarki 3D musiałyby się niesamowicie rozwinąć.

    > Urzędnicy też ludzie i nie chcą nocować w urzędach.

    Górnik, hutnik, pracownik telekomunikacji czy sprzedawca też nie chcą, ale
    idą na noc jak potrzeba.

    > Natomiast nie zapominaj, że jakiś kreyn yto tak ułozył, że Poczta
    > przestała być urzędem.

    Pisałeś o "urzędowaniu" to się odniosłem. Nawet firmy kurierskie mają
    godziny urzędowe, ale bardziej starają się dotrzeć do klienta.

    > Logi komórek, to można sprawdzać w wypadku podejrzeń o popełnienie
    > przestępstwa, a nie zamknięcia lokalu usługowego o 5 minut wcześniej.

    To mówię, że nieadekwatne, ale jak się pytasz czy mogę dowieść to tak, można
    tego dowieść.

    > Poczta nie gwarantowała jej doręczenia w określonym terminie.

    Kiedy właśnie gwarantowała. W formie awiza. Pozostało jakoś to odebrać.
    Swoją drogą dobry temat prawny. Bo jeśli awizowane jest danego dnia i na
    awizie stoi, że tego dnia już nie można odebrać to chyba powinno być
    awizowane następnego jak punkt otwierany jest.

    > Nie wykluczone, że jak bedzie kilka skarg na tego Ajenta, to rozwiążą z
    > nim umowę.

    Mówię Ci, że nie bo mają dzięki niemu interes. Więc ja chcę tylko
    odpowiedniej jakości ale tak by ona była a nie by się ktoś niby starał.

    > Co zresztą by nie zagwarantowało doręcznia, a jedynie zwiększyło
    > prawdopodobieństwo.

    Na pewno nie zastałbym zamkniętego punktu o co mi zasadniczo chodzi teraz.