    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie Amerykanki
    Date: Thu, 26 Oct 2023 23:15:50 +0200

    W dniu 26.10.2023 o 17:01, J.F pisze:

    > przy czym faceci w kieckach tez sie zdarzają.

    Zdarzają.

    > Ale z opisu wynika, ze zwrócil
    > https://przegladsportowy.onet.pl/koszykowka/basket-l
    iga-kobiet/ochroniarz-z-gdanska-mial-wziac-amerykank
    e-za-mezczyzne-kuriozum/zkyks65
    > I ze odpowiedziała, a sytuacja i tak sie rozwinęła.
    > Jedyne podejrzenie mam co do języków obcych, bo po polsku to ona chyba
    > nie mówi.

    To nadal nie powód do bicia. Nawet, jakby tam faktycznie był facet.

    > Chyba tak, a juz opis początku tak sugeruje.
    > Na czole tatuować :-)
    > https://www.gov.pl/web/po-gdansk/serwis-rzecznika-pr
    asowego
    > Ze tak złośliwie sparafrazuję:
    > zdarzenie miało miejsce 18 października, prokurator prawie tydzien
    > usiłował ukryc pobicie, ale mu dziennikarze nie pozwolili :-)

    Dziennie w powiecie mamy kilkanaście przestępstw. W ramach zmowy
    większość z nich jest ukrywana przed opinią publiczną :-)

    --
    (~) Robert Tomasik