  • Data: 2023-10-26 23:35:07
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.10.2023 o 17:01, J.F pisze:
    > Jedyne podejrzenie mam co do języków obcych, bo po polsku to ona chyba
    > nie mówi.

    To mnie do głowy przyszedł jeszcze jeden scenariusz. Ochroniarz zauważył
    wchodzącego do damskiej ubikacji mężczyznę. Wszedł więc za nim i zaczął
    domagać się wyjścia. Kobieta weszła do ubikacji i po chwili wszedł za
    nią osiłek coś mówiący w nieznanym języku. Może nawet ją łapał za ramię,
    czy rękę, bo chciał wyprowadzić albo obezwładnić. Uznała, że ją chce
    zgwałcić i rzuciła się na niego. Ochroniarz nie rozumiejąc kontekstu
    uderzył. Do tego nie pasuje mi kopanie na ziemi, ale nie możemy
    wykluczyć, że to akurat ktoś dołożył. I mieli byśmy nawet "legitne"
    użycie ŚPB - odpierając napaść miał prawo uderzyć.
    --
    (~) Robert Tomasik