    From: "Tysia" <t...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Po sprawie spadkowej
    Date: Fri, 26 Nov 2004 20:17:56 +0100
    Sender: t...@b...pl@serwer.tvgawex.pl

    Uzytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:co6rvi$qvm$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > To nie takie znowu proste "przepisac"
    > Watpie, ze by w postanowieniu sadu bylo napisane, ze dziedzizcy Pani
    > "mieszkanie lokatorskie". Napewno w sklad spadku wchodzi WKLAD w
    > spoldzielni.

    Tak, wiem.

    > Wartosc tego wkladu jest spoldzielni znana i takie zaswiadzcenie
    > Pani dostanie. Inna sprawa to wlasnie czlonkowstwo spoldzielni,
    > i owo lokatorskie prawo do mieszkania.

    I to zaswiadczenie wystarczy do aby rozliczyc sie z Urzedem Skarbowym?

    Czlonkostwo to nie ma problemu. Koszty w miare niskie i problemow w
    spoldzielni robic nie beda.

    > "mediow i "tepsy" rowniez Pani nie odziedziczyla,
    > umowy mozna spokojnie zmienic.

    Tak, wiem, ze nie odziedziczylam mediow:))) Ale z tego co wiem musze
    najpierw "figurowac" w spoldzielni zeby moc przepisac media.

    > Oczywiscie trzeba zlozyc zeznanie do US..
    > tam nalezy wpisac wartosc spadku....obliczyc podatek i zaplacic..

    Z tego co wiem to wklad wyniesie jakies 20 tys. zl. Mieszkanie po mamie. Czy
    wysoki bedzie ten podatek?

    Pozdrawiam

    Tysia