eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo nieuprawomocnionym postanowieniu Sądu - spadek - mam czekać?? › Re: Po nieuprawomocnionym postanowieniu Sądu - spadek - mam czekać??
  • Data: 2006-03-23 13:29:38
    Temat: Re: Po nieuprawomocnionym postanowieniu Sądu - spadek - mam czekać??
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    freemanek pisze:

    > wpisami

    Moze, gdyz odziedziczyl spadek juz z chwila smierci spadkodawcy. Inna sprawa
    jest sytuacja, gdy ktos kwestionuje jego prawa. Wtedy prawomocne
    stwierdzenie nabycia spadku jest wylacznym dowodem spadkobrania.

    Wystarczy, chyba ze do przeniesienia wlasnoci takiej rzeczy konieczne jest
    zachowanie formy szczegolnej - np. akt notarialny w przypadku
    nieruchomowsci.

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov