  • Data: 2009-02-21 23:19:13
    Temat: Re: Płatność za mieszkanie???
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gnpt7p$p62$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Skoro jesteśmy na grupie mającej prawo w nazwie,
    > to spróbuj to udowodnić podając stosowne artykuły z aktów prawnych.
    > Wybacz, ale pisanie o tym co Ci się wydaje lub jakie masz wrażenie,
    > że coś by było ważne jest bezcelowe.
    > Podeprzyj się przepisami, to podyskutujemy.
    > Ale Ty już dałeś się poznać jako troll, więc na konkrety nie liczę.
    > Pozdrawiam i zastosuję się do rady witkam - czyli dla mnie EOT.

    Zrobię te uprzejmośc i podam te podstawy,- nie dla ciebie, bo i po co;-) a
    zresztą na żadne z moich licznych pytan nie odpowiedziałeś jako rasowy
    troll, ale dla innych czytających:

    Uzasadnienie dla stwierdzenia nieważnosci umowy sprzedaży i wyrażonej tam
    woli zbycia
    nieruchomości przez sprzedawcę w omawianych w tym wątku okoliczności
    znaleźć mozna w wielu aktach prawnych, np. chocby poczynając od art 84, 86,
    88.1
    Kodeksu Cywilnego, , a także Ust. z 6 lipca 1982 o księgach wieczystych art
    6.1,2, 10.1,2, 38.3 (to dla Gotfryda)

    p47