  • Data: 2009-02-24 13:28:59
    Temat: Re: Płatność za mieszkanie???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Feb 2009, p47 wrote:

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    Celne.

    > Zaraz, zaraz, wróćmy tymczasem do dropsów,- czy w moim przykładzie-pytaniu,
    > tj. jesli Gotfryd wszedł w posiadanie dropsów w wyniku przestepstwa (wyrwał
    > je, ukradł, wyłudził) to tez automatycznie stał sie ich pełnoprawnym
    > właścicielem?

    Nie, tylko bezprawnym posiadaczem.
    Oderwałeś sobie kawałek dyskusji, dotyczącej *umowy*, od czynności
    bezprawnych.
    Jakbym je uzyskał w wyniku umowy, tak że sprzedawca je DOBROWOLNIE
    wydaje, to owszem - jestem ich właścicielem.
    Tak, mimo że nie zapłaciłem.

    > Taki przeciez nalezałoby wyciągnąc wniosek z jego nowatorskiej

    Daj sobie powiedzieć: masz luki w rozumieniu prawa.
    PRZECZYTAJ KODEKS CYWILNY.
    I na tym kończę - jesteś zbyt twardy jak na moją cierpliwość!

    pzdr, Gotfryd