  • Data: 2007-04-25 11:53:04
    Temat: Re: Plan zagospodarowania przestrzennego
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sprzęt" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:f0ndjj$1kb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > podam wieczorem
    > A gdzie byłem - byłem z Wójtem i Panią, która tworzyła ten plan ale mi
    > powiedzieli, że nie moge nic zrobić i moje słowo się nie liczy

    jesli plan uchwalali jak juz byles wlascicielem dzialki to zgodnie z
    formalna procedura miales odpowiedni czas na przeslanie im swoich propozycji
    i uwag dot planu, a oni musieli Cie poinformowac o tym gdzie i kiedy mozesz
    projekt planu obejrzec.
    Na kazdy Twoj wniosek (na pismie oczywiscie) musieli ci pisemnie
    odpowiedziec i musza miec na to kwitek.
    Jesli Twoja dzialka w wyniku zmiany planu stracila wartosc, musza Ci oddac
    kase (tez droga przez meke z rzeczoznwacami).
    Takie jest polskie prawo - niestety u nas o zag przestrzennym decyduja
    amatorzy.