    From: "rrr688" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plagiat - porady
    Date: 12 Apr 2006 00:12:21 -0700

    Przekonaliscie mnie - ide do prawnika.

    Bardzo wszystkim dziekuje za pomoc, ale jednoczesnie jesli ktos cos w
    tym temacie bedzie chcial dopisac to bede bardzo zadowolony bo pewnie
    tak szybko ta sprawa sie nie zakonczy.

    Anakonda, pochlebia mi to ze chcesz zobaczyc moja strone, ale tak jak
    napisalem nie podaje jej poniewaz nie chce aby wydawnictwo mialo czas
    na przygotowanie sie do obrony. Poza tym jest jeszcze cos takiego jak
    pomowienie, a ja nie zamierzam pisac publicznie z podawaniem adresow,
    nazw i innych szczegolow dopoki nie bede wiedzial na 100% na czym
    stoje. Nie zamierzam nikomu udowadniac ze jest to plagiat (procz samego
    wydawnictwa). Nie potrzebuje wiedziec czy mam racje, bo mam, a to czy
    wyjde na swoje to juz inna sprawa bo tak jak ktos tu napisal zalezy to
    od prawnikow lub dobrej wspolpracy obu stron.

    Pozdrawiam wszystkich