    Date: Wed, 10 Aug 2011 10:43:41 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płaca 5zł/h

    (10.08.2011 10:38), Marcin wrote:
    > Użytkownik "emeryt" napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > Nie zgadzam się z Tobą.Wielokrotnie ludzi zmusza do podjęcia takiej
    > pracy po prostu głód.[...]
    >
    > Przerobiłem w swoim życiu i takiego "pracodawcę" dlatego poszedłem na
    > swoje robiąc dokładnie to co wcześniej z tymi samymi ludzmi z którymi
    > wcześniej pracowałem tylko że za dużo większe pieniądze.

    Stawka powinna być taka, żeby pracownikowi się nie chciało rzucać pracy
    i tyle :). Poza tym dobrze traktowany pracownik (oczywiście nie każdy,
    osobniczo zmienne) będzie starał się być bardziej fair wobec pracodawcy.
    Ale dobrze traktowany pracownik ma większe szanse na odłożenie jakichś
    zaskórniaków na "okres bycia fair".

    p. m.