  • Data: 2002-03-11 14:03:02
    Temat: Re: Pismo z Rejonowego Zakladu Energetycznego
    Od: "WB" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a problem polega na tym iz nie wiem - albo rozdzielnia nn albo wylaczniki
    > glowne 4 budynkow sa u mnie na scianie! tzn ze ze nie ma dostepu do nich
    bo
    > teren jest ogrodzony - i chce ich zmusic do zabrania tego badziewia ode
    mnie
    > z posesji
    >
    > ania

    Witam
    Zapisy dotyczące podziału stron mogą być w pewnym stopniu zunifikowane,
    niemniej jednak w umowach po 2000r muszą być zawarte (zgodnie z przepisami
    wykonawczymi do ustawy prawo energetyczne - musiałbym poszukać, aby dać
    dokładne namiary). Jeżeli chodzi o Twoją sytuację proponuję buś opisała
    dokładny tyz zasilania Twojego domu - rzuć mi to na priv'a wtedy będę mógł
    Ci odpowiedzieć szczegółowo.
    WB