eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPisemna rejestracja czasu pracy › Re: Pisemna rejestracja czasu pracy
  • Data: 2007-03-15 16:34:13
    Temat: Re: Pisemna rejestracja czasu pracy
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> O ewidencji dziennej to ja wiem, ale czy pracownik sam ma notować
    >> godziny rozpoczęcia i zakończenia, czy też ja sam mam zadbać o to?
    >
    > Nie widzę różnicy "więc po co przepłacać". Prawo określa, że masz
    > obowiązek prowadzić taką dokumentację.
    > Wskazujesz pracownikowi miejsce, gdzie ma składać podpis, odbierasz
    > wypełnioną kartę i tyle.

    Jest różnica!
    Bo albo ja zatrudniam pracownika, który szpieguje, znaczy spisuje czas
    pracy ;-) albo instaluję urządzenia i one rejestrują albo pracownik musi
    wpisywać.


    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1