  • Data: 2007-12-06 22:11:00
    Temat: Re: Pijany kierowca ZTM
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Steel" <d...@K...pl> napisał w wiadomości
    news:fj93ep$7jp$1@mx1.internetia.pl...

    > raczej czy nie mam racji?
    > www.mswia.gov.pl/download.php?s=1&id=3463
    > no to mysle ze powinienes zrewidowac swoje poglady.
    > takie stacje CPR dzialaja juz w wielu miejscach.
    > Nie wyobrazam sobie by moglo sie to obejsc bez systemu informatycznego!

    Po pierwsze, nie wiem czy wiesz, że Polska ma płacić karę za to, że właśnie
    tych wspaniałych wytycznych nie wcieliła w życie. Po drugie CPR tam gdzie
    działa, jest tylko centrum rozdziału informacji. Skoro pytający pisze o
    tym, że operator udzielił mu informacji, to idę o zakałd, że w tam, gdzie
    dzwonił 112 było podpięte nie pod CPR, tylko po staremu pod dyżurnego
    Policji. Albo dzwonił nie na CPR, a na 997, czyli do dyżurnego Policji. CPR
    mogło by mu tylko tyle odpowiedzieć, ze jego zgłoszenie przekazano Policji.
    Przecież oni nie maja zwrotnej informacji w tym zakresie.

    Co sie zaś tyczy Dyżurnego Policji, to tutaj systemy informatyczne mają
    tylko największe jednostki. W mniejszych system opiera sie na papierowej
    książce i "zrzucaniu" zadań do mniejszych jednostek niższego szczebla.