  • Data: 2007-12-07 22:28:02
    Temat: Re: Pijany kierowca ZTM
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Dec 2007 14:19:22 -0800 (PST), "Michał K."
    <k...@w...pl> wrote:

    >O godzinie mniej wiecej 13.40 zadzwonilem na 112, zglaszajac pijanego
    >kierowce MZA.
    [...]
    >Poradzcie mi, gdzie dalej to zglaszac
    Zakladam ze drugie dzwonienie pod 112 (po 8h) bylo realizowane z
    obszaru geograficznego z ktorego ruch na 112 jest kierowany na ta sama
    lokalizacje na ktora kierowane bylo to pierwsze dzwonienie. Inaczej
    mowiac - dodzwoniles sie 2 razy do tej samej sluzby dyzurnej
    (aczkolwiek na inna zmiane). Bo jesli drugi raz dodzwoniles sie gdzies
    indziej to masz jasnosc dlaczego nikt nie wiedzial nic o Twoim
    zgloszeniu.

    Rozwiazania Twojej sytuacji sa dwa.

    I Sposob pokojowy:

    1. Ustal kto w Warszawie obsluguje telefon 112 - informacje znajdziesz
    na stronach UKE - jest wykaz lokalizacji na ktore operatorzy telefonii
    maja kierowac ruch telefonow alarmowych.
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu07&new
    s_cat_id=168&layout=0

    2. *Napisz na papierze* i zloz pismo do wlasciwego organu pod ktory
    podlega operator 112 - np. Komendant Stoleczny Policji, Komendant
    Miejski Panstwowej Strazy Pozarnej. Nie zapomnij podac dokladnej daty
    i godziny zgloszenia oraz numeru telefonu z ktorego dzwoniles -
    rozmowa zapewne zostala zarejestrowana (powinna byc) i da sie znalezc
    Twoje zgloszenie i ustalic co bylo dalej. Mozesz tez umowic sie na
    osobista wizyte u wlasciwej osoby np Komendanta - tylko nie licz na to
    ze ktokolwiek z glowy Ci cos odpowie bo nikt nie pamieta Twojego
    zgloszenia a niektorzy o nim nawet nie wiedza. Trzeba to sprawdzic w
    dokumentacji i zapisach rejestratorow audio, ew. w zapisach pozycji
    GPS pojazdow ktore braly udzial w obsludze zdarzenia.

    3. Byc moze dostaniesz tylko krotka odpowiedz ze zgloszenie zostalo
    obsluzone prawidlowo i na miejsce wyslano zaloge (moze nawet powiedza
    Ci o ktorej dojechala godzinie). Na szczegoly np. "zabrano kierowcy
    autobusu prawo jazdy bo mial 3 prom." bym nie liczyl. Byc moze wlasnie
    z powodu zakazu udzielania informacji nie dostales odpowiedzi
    telefonicznie.

    W przypadku braku odpowiedzi lub odpowiedz ktora Cie nie zadowoli -
    kieruj sprawe wyzej - Komendant Wojewodzki, Komendant Glowny, Minister
    Spraw Wewnetrznych, Prezes Rady Ministrow. Tylko nie zaczynaj od konca
    :)

    II Topor wojenny:

    1. Zglos do wszelkich mozliwyc gazet, stacji radiowych i
    telewizyjnych.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!