  • Data: 2005-03-17 13:50:35
    Temat: Re: Pieski
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d1c15m$dcs$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    > sie caly czas bac o swoje dziecko czy siebie bo bezpansko biegajacy pies
    > moze zaatakowac moja dwuletnia corke. Zdejmowanie winy w stylu co winien
    > pies jest zdejmowaniem winy w stylu co winien wlasciciel skoro jest idiota
    > w ramach poszukiwania usprawiedliwien genetycznych niech sobie biega dalej
    > ze soim pieskiem wolno - w grupie idiotow bedzie im razniej.
    > A my wychodzmy z dziecmi w klatkch moze im sie nic nie stanie, a od
    > momentu wyjscia z wozka bedzie my szkolili dzieci jak wychodzic na spacer
    > bo moze spotkac niewinnego psa z niewinnym wlascicielem.

    ja nie przecze ze wlasciciel powinien byc ukarany finansowo ale NIE
    1. karami z nieba wzietymi tak jak w japoni (bo takie opinie sie tu
    pojawialy)

    > Wybaczcie ale odpowiedzialnosc za psa musi byc po stronie wlasciciela
    > bezdyskusyjnie. Decydujac sie na psa musisz sobie zdawac z ciazacych na
    > tobie obowiazkow i odpowiedzialnosci. Jezeli nie zdajesz sobie sprawy z
    > tych obowiazkow sluzby typu straz miejska, policja powiny w trybie
    > natychmiastowym "przywolywac" wlasciciela do obowiazku, przy braku
    > wlasciciela powinny byc wylapywane i przekazywane do schroniska i niestety
    > moze nawet usypiane.

    2. nie zabijac! Masz jakis kompleks z racji tego ze jakis pies zyje?
    Przeszkadza Ci to?
    bezdomnych tez bys usypial? (nie mow mi o porownaniu ludzi do zwierzat,
    chodzi o zycie).

    P.