  • Data: 2005-03-17 13:48:52
    Temat: Re: Pieski - długie
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W: news:d1bvjv$4mg$1@nemesis.news.tpi.pl
    Od: fv <f...@c...com>
    Było:
    > Sławek SWP claimed:
    >
    > Buuu :(

    > W żebra? Nos jest podobno znacznie bardziej podatny na kopniaka...

    No pisałem, że trzeba umieć ... czyli wiedzieć gdzie, też ...

    > Żartujesz z tymi ludźmi, prawda? Policja prowadzi rejestr
    > trenujących np. Krav Magę? Pytam serio, myślę nad jakimś kursem
    > samoobrony, ale nie chcę mieć nic wspólnego z kartoteką policyjną.

    Jak dojdziesz w trenowaniu do etapu zawodów to napewno,
    a wcześniej, to zależy od okolicy :-(
    Ja nie byłem spisany a kolega z Targówka był (Wawa). Obaj byliśmy na tym
    samym poziomie

    Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/