  • Data: 2005-03-16 22:02:45
    Temat: Re: Pieski
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W: news:d19if2$lj2$1@nemesis.news.tpi.pl
    Od: fv <f...@c...com>
    Było:
    > Pies, który z miejsca nie odgryzł mi nogi albo gardła ma
    > właściciela, który jest tak przerażony że nie wie co zrobić albo
    > zwyczajnie się śmieje. Czy mogę go/ją tłuc do momentu, gdy nie
    > zrozumie, że sytuacja jest poważna? Psa, który mnie nie uszkodzi
    > od razu na tyle, żebym stracił przytomność można odsunąć
    > kopniakiem. Kłopot w tym, że bez reakcji właściciela albo gdy
    > właściciel szczuje - pies wróci.

    Gwarantuję, że jak zrobisz najmniejszy agresywny ruch w stronę właściciela
    to pies cię zaatakuje ! Nawet podniesiony głos może spowodować atak.
    W takiej sytuacji jedyną rozsądną reakcją jest powolne wycofanie się tyłem,
    w kierunku oddalającym cię od właściciela, pies go broni !
    Jak masz gaz to użyj go w ostatniej chwili, nie rób "zasłony" tylko z bardzo
    bliska rozpyl na wysokości i poniżej pyska, .
    Kilka razy uratowałem się tak przed ugryzieniem. Jak nie uczyłeś się kopać
    to lepiej nie ryzykuj, pies przeważnie zdąży uskoczyć, lub kopnięcie nie
    zrobi na nim wrażenia.
    Jeżeli pies już zaatakował to należy go złapać za skórę boku szyi-policzka,
    jest wtedy bezradny ponieważ nie może ugryźć ręki trzymającej a ból związany
    z szamotaniem jest olbrzmi.

    Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/