  • Data: 2009-05-18 09:25:20
    Temat: Re: Pierwsza pomoc, odpowiedzialność
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 18 maj 2009 10:22
    (autor Lisciasty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <e...@s...go
    oglegroups.com>):

    > To nieistotne, nie jesteś specjalistą.

    No ale zabiłem gościa, który by przeżył. Więc twierdzenie ,,gorzej być nie
    może'' uznajemy za obalone.

    > A skąd wiesz, że miał puls?

    Nie wiem, ale jak miał?

    > A co to ma do rzeczy? Paragrafy masz? Nic więcej ponad to co jest
    > w kodeksie karnym sąd nie ma prawa przeciwko Tobie wyciągnąć.
    > Jakim ludziom?

    Polakom.

    > A co nas obchodzi usa? Bo w pierwszym poście nic na ten temat nie
    > było.

    Twoje czytanie ze zrozumieniem siadło widzę. Pokazuję, że logika nie musi
    działać i temu dopytuję o stan prawny.

    --
    Tristan