  • Data: 2005-10-19 12:34:40
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: gropus <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > wybacz ale zdanie rzecznika prokuratury jest dla mnei bardziej rzetelne niz
    > bydla w postaci mediow czy buca emigranta

    tak, tak, w panstwie prawa.

    > ja pierd., nie wierze po prostu w to co czytam.
    > Nalezy odrzucic dowody swiadczace o niewionnosci oskarzonego

    co swiadczy o niewinnosci? Domniemuje sie ze fartuch byl brudny.
    Fartuchy do noworodkow nie maja kieszeni. Zgadnij dlaczego Buraczku.

    > aby zaisntalo
    > uzasadnione podejrzenie popelnienia przestepstwa, brawo!
    > Dajcie czlowieka a ja znajde na niego paragraf

    Nie, dlatego ze przy stwarzaniu ryzyka bada sie bezpiecznestwo, a kiedy
    jego nie ma, to jest jendak niebezpieczenstwo.

    > kazdy szpital ma swoje procedury. A na pewno inne nizszpital mieszczacy sie
    > kila tysiecy km dalej.

    aha, wiec wsadzac do kieszeni wolno?