    From: gropus <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pielęgniarki i fotograf
    <dimot6$4jo$1@atlantis.news.tpi.pl> <dimq37$dd8$1@inews.gazeta.pl>
    <dimq88$clj$1@atlantis.news.tpi.pl> <dio5h1$mrg$1@inews.gazeta.pl>
    <dio8u5$fum$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <6...@4...com>
    <diophj$en6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <h...@4...com>
    <dipft5$ej3$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <c...@4...com>
    <diqmge$s5q$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <dithbf$6vd$2@opal.futuro.pl> <ACs4f.7869$f02.7233@trndny02>
    <ditle8$8m6$1@opal.futuro.pl> <I%A4f.4045$da1.3031@trndny04>
    <divrek$gnr$1@inews.gazeta.pl> <VrZ4f.135$fC3.2@trndny01>
    <dj2go1$2l3$1@inews.gazeta.pl> <eI45f.11240$f02.3767@trndny02>
    <dj2ol1$f2b$1@inews.gazeta.pl> <LZg5f.2701$fC3.405@trndny01>
    <dj54h7$beh$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Wed, 19 Oct 2005 12:34:40 GMT

    Przemek R... wrote:

    > wybacz ale zdanie rzecznika prokuratury jest dla mnei bardziej rzetelne niz
    > bydla w postaci mediow czy buca emigranta

    tak, tak, w panstwie prawa.

    > ja pierd., nie wierze po prostu w to co czytam.
    > Nalezy odrzucic dowody swiadczace o niewionnosci oskarzonego

    co swiadczy o niewinnosci? Domniemuje sie ze fartuch byl brudny.
    Fartuchy do noworodkow nie maja kieszeni. Zgadnij dlaczego Buraczku.

    > aby zaisntalo
    > uzasadnione podejrzenie popelnienia przestepstwa, brawo!
    > Dajcie czlowieka a ja znajde na niego paragraf

    Nie, dlatego ze przy stwarzaniu ryzyka bada sie bezpiecznestwo, a kiedy
    jego nie ma, to jest jendak niebezpieczenstwo.

    > kazdy szpital ma swoje procedury. A na pewno inne nizszpital mieszczacy sie
    > kila tysiecy km dalej.

    aha, wiec wsadzac do kieszeni wolno?