    Subject: Re: Pewien artykuł PoRD
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5e6c874c$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6cd308$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6cf6ba$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6d02cc$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6d060a$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6e5be9$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6e7440$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6e7b98$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 15 Mar 2020 20:31:28 +0100

    > To przynajmniej merytoryczny argument. Natomiast, w jaki sposób
    > doszedłeś do wniosku, ze ten znak nie jest dla rowerzystów i dla kogo
    > zatem go ustanowiono tam?

    A problemu oznakowania tego nawet nie analizowałem.
    Ja nie mam problemów z rowerzystami, więc w takich wątkach
    tylko czepiam się konkretnych wypowiedzi.
    W ogóle nie odnosiłem się do tego linkowanego problemu.

    > Odejdźmy chwilowo od tego skrzyżowania drogi dla rowerów z ulicą. Rzuć
    > łaskawie okiem na poniższe linki:
    > https://goo.gl/maps/u6uGqkRoPUWhTVKK8
    > https://goo.gl/maps/carGbuTKyErnj2ht8
    > https://goo.gl/maps/kG9fRSGLM69VeNsKA
    > https://goo.gl/maps/7MxADhiLitdxRyLq8
    > Wszystkie te linki specjalnie tak dobrałem, że przedstawiają widok
    > skrzyżowania z punktu widzenia kierującego nadjeżdżającego drogą główną
    > i mającego po prawej stronie drogę podporządkowaną. Tamtędy przejeżdża
    > dziennie tysiące samochodów. Skąd Ci kierowcy wiedzą, że mają pierwszeństwo?

    Pierwszy i drugi link są jakimiś wyjazdami z posesji czy podwórka,
    przy dwóch ostatnich musiałbym zwolnić, żeby to ocenić,
    ale nie sądzę, żebym analizował znaki dla wyjeżdżających
    (nawet oglądając to na monitorze trudno odszukać znak a co dopiero w
    ruchu) -
    dla mnie są to równorzędne drogi.
    Nie wiem skąd wiedzą, może jeżdżą tam stale i wiedzą, że to jakieś
    nieuprawnione wjazdy - jak bym jechał pierwszy raz, to bym przejeżdżał
    jak równorzędne - ten trzeci i czwarty link na pewno,
    bo tych pierwszych dwóch bym nie zauważył nawet.