  • Data: 2020-03-16 13:29:43
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nareszcie ktoś mówi z sensem. Poproszę wobec tego o ustosunkowanie się
    > do opinii K.G. Policji. Dla informacji,
    > stwierdzili że:
    > 1. Skrzyżowanie jest oznakowane prawidłowo.
    > 2. Bo art. 5 PoRD.

    Moim zdaniem nie jest są wykluczające się oznaczenia. Jeśli miałoby być
    poprawnie, moim zdaniem powinno być mniej więcej tak:
    http://ibikekrakow.com/files/2011/06/m_hyla_pouczyn0
    4.jpg
    czyli brak znaku poziomego wyznaczającego przejazd. Inaczej mamy
    sprzeczne ze sobą oznakowanie, co może wprowadzac w błąd uczestników ruchu.

    --
    http://kaczus.ppa.pl