  • Data: 2020-03-16 13:57:42
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 13:29:43 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > moim zdaniem powinno być mniej więcej tak:
    > http://ibikekrakow.com/files/2011/06/m_hyla_pouczyn0
    4.jpg

    Dokładnie, już widziałem ten obrazek. Teraz niech mi ktoś powie gdzie
    należy zgłaszać (czyt. gdzie są rozumni ludzie) takie nonsensy? Bo od
    lokalnego pożal się boże oficera rowerowego, od miejskiego zarządu dróg
    i z K.G. Policji otrzymałem info że jest jak najbardziej OK. Od oficera
    "bo tak i już", od miasta "bo tak jest bezpieczniej", od K.G. bo art.5.
    Kto ciekaw to mu mogę forwardnąć odpowiedzi do postudiowania.
    --
    Jacek
    I hate haters.