  • Data: 2011-02-26 11:39:10
    Temat: Re: Pelnomocnictwo do odbioru przesylek
    Od: M <"wytnij-to "@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-02-2011 o 08:04:14 goldi <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    _S_A_nr_88.pdf

> [...]
    > upoważniasz do odbioru korespondencji i w jakiej sprawie, sugeruję też
    > wskazanie miejsca i daty udzielenia pełnomocnictwa oraz wpisanie
    > nagłówka "Pełnomocnictwo dla doręczeń" (żeby już na pierwszy rzut oka
    > można było rozpoznać charakter dokumentu). Wystarczy, że na zwykłej
    > kartce napiszesz np. "Upoważniam mojego ojca XYZ (zamieszkałego
    > w ...., przy ul. ......, kod pocztowy:......) do odbioru
    > korespondencji w sprawie o stwierdzenie nabycia spadku po mojej matce
    > ABC, toczącej się z jego wniosku. Londyn, 25.02.2011". Oczywiście

    Dzieki wielkie.

    > Tak nawiasem mówiąc, czy istnieją jakieś przyczyny dla których nie
    > chciałbyś udzielić ojcu pełnego pełnomocnictwa, tzn. do podejmowania w
    > Twoim imieniu wszystkich czynności w sprawie? Oczywiście traciłbyś w
    > ten sposób kontrolę nad tokiem postępowania, ale zakładam że możesz
    > mieć do ojca zaufanie.

    Oczywiscie zaufanie mam i jesli by to zwolnilo mnie z obowiazku udzialu w
    rozprawie czy w jakis inny sposob ulatwilo jej przebieg to chetnie bym z
    tego skorzystal.
    Zakladam, ze takie cos rowniez nie wymagaloby poswiadczenia notarialnego?
    Prosze o wiecej informacji jak to wyglada, czym skutkuje i w jakie slowa
    to ubrac.