  • Data: 2011-02-26 19:16:24
    Temat: Re: Pelnomocnictwo do odbioru przesylek
    Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba, ze w sądzie jako swój adres podasz adres ojca.
    > wowczas list bedzie na twoje nazwisko wysłany na adres ojca i faktycznie
    > bedzie problem z odebraniem tego jak na poczcie nie zostawisz
    > poełnomocnictwa do odboriu przesyłek sądowych.
    >
    > Ale to są dwie różne rzeczy, różniące się nazwiskiem na kopercie.
    >
    > szczegóły techniczne niech ci podrzuci ktoś obeznany z procedurami.

    Z tego co mi wiadomo a raz podobną operację przeprowadzałem to odbiór
    przesyłek jest możliwy wtedy kiedy złożysz oświadczenie osobiście albo
    notarialnie jeśli nie możesz się na poczcie pojawić.
    Byc może w róznych jednostkach panie z okienka mogą miec różne opinie ale nie
    sądzę, żeby udało się to zrobić na zwykłej kartce. Szczególnie listy z sądu,
    które mogą być odebrane tylko osobiście lub przez upoważnionego pełnomocnika.

    Pzdr
    PioPio