  • Data: 2006-10-20 15:47:43
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bez obrazy kolego ale jak jade za takim gosciem co sie ciagnie lewym pasem i
    mi nie zjezdza to jestem na maksa wku**** i jedzie na niego taka wiazanka ze
    az strach nie spomne juz ze caly czas jade za nim i trabie

    nie chcesz jechac szybciej to nie jedz ale to czy ja jade szybciej czy nie
    to moja sprawa i ja bede placil jak mnie zlapia a ty zgodnie z zasadami masz
    jechac prawym pasem i jak najblizej prawej strony jezdni

    s.com...