  • Data: 2006-10-20 16:05:59
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie chcesz jechac szybciej to nie jedz ale to czy ja jade szybciej czy nie
    > to moja sprawa i ja bede placil jak mnie zlapia a ty zgodnie z zasadami
    masz
    > jechac prawym pasem i jak najblizej prawej strony jezdni

    Ale jak rozpierdzielisz jakiegos pieszego, w przyszlosci,
    bo nie zdarzysz wyhamowac, albo w przyszlosci bede ja tam jechal,
    i Ty mnie rozwalisz, bo nie opanujesz pojazdu, w przyszlosci,
    to juz nie jest to twoja sprawa.

    Krotko mowiac jak sobie zrobisz prywatny tor jazdy
    to mozesz tam popylac nawet 90 na godzine, jezeli
    Twoja superbryka sie przy tym nie rozpadnie.

    Ale dopoki jezdzisz drogami publicznymi to twoje zachowanie jest jak
    najbardziej
    sprawa bardzo wielu innych loodkow.

    Poza tym powiedz no mi, dlaczego ja mam zgodnie z zasadami jechac prawym
    pasem,
    i jak najblizej prawej strony jezdni, a Ty mozesz sobie popylac lewym pasem
    ?
    Masz jakis lepszy samochod ? Albo oponki napakowales azotem i zalozyles
    magnetyzer na akumulator ?

    pozdrawiam
    pluton