    From: "Jaro" <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie
    Date: Mon, 23 Oct 2006 14:11:29 +0200

    > Jesli moge olac ich argumentacje to prosze o jakies przepisy prawne abym
    > mial argumenty w dyskusji z tymi spoleczniakami.

    Rozmawialem z Pania z urzedu gminy ktora powiedziala ze droga osiedlowa
    (dojazdowa) do blokow, ktora nalezy do dwoch roznych wspolnot powinna zostac
    ogolnodostepna, lecz wlasciciel tzn wspolnota moze sobie swoj kawalek np
    ogrodzic bo ma do tego prawo ale w tym momencie by podciela sobie gazlaz na
    ktorej siedzi. Moim zdaniem wiec jedynym sposobem na wymuszenie parkowania
    na stronie spoleczniakow jest wytyczenie miejsc parkingowych po mojej
    stronie drogi i po prostu uniemozliwienie im parkowania po "ich stronie"
    drogi to moze zrozumieja wtedy ze to jest miasto i trzeba sie przyzwyczaic
    do takich warunkow :)

    Pozdrawiam
    Jaro