  • Data: 2009-08-30 22:51:11
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@I...ml1.net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Niespecjalnie, bo raczej będzie cięzko Ci wykazać, że użytkowałeś te
    > buty tak a nie inaczej, a twierdząc co twierdzisz będzie to konieczne
    > do udowodnienia tezy.

    po pierwsze - to ja mam udowodnic, ze uzywałem zgodnie z przeznaczeniem,
    czy ewentualnie powodem odrzucenia reklamacji musiałoby byc udowodnienie mi
    ze uzywałem niezgodnie?
    po drugie - ciekawi mnie, jakiez to niezdogne z przenzaczeniem uzywanie
    wskazałby gwarant np. w przypadku butów do kosza czy do biegania, albo w
    przypadku skórzanych polbutów (oczywiscie zakładam, ze buty nie sa
    przemoczone, upackane tynkiem itd)