  • Data: 2008-10-20 09:38:12
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 11:17
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdhibm$5mf$1@news.task.gda.pl>):

    > a niepalacy tez tam idzie napic sie piwka, i spotkac sie z kumplami i nie
    > ma ochoty smierdsziec, ani tym bardziej wdychac twojego dymu

    Dlaczego on wygrywa wszędzie?

    > po to samo co ty, z wylaczeniem papierosow

    No to niech idą do restauracji, kawiarni etc. jest masa miejsc gdzie można
    się napić piwa i nie palić. Knajpa jest od picia i palenia.

    > a brak takiego zakazu odbiera niepalacym miejsce chodzenia

    Dlaczego? Wystarczy podział na palących i nie. Np. bonusy dla lokali z
    zakazem palenia. Ale żeby mogły być również lokale dla palących. teraz są
    oni dyskryminowani.

    > to mozesz zrobic w domu i taniej cie wyjdzie

    A czemu niepalący nie mogą?
    Ja mam 1 pokój na całą rodzinę.

    --
    Tristan