  • Data: 2008-10-20 21:53:18
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    news:gdi2ov$q6b$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > i tu sie zgadzamy :), poniekad, bo ja tez chce isc do pubu/knajpy, skad
    > nie wyjde z pekajaca dynia od papierosowego dymu

    a tu sie wyjatkowo zgodze.
    Nie cierpie jak mi sasiad zajezdza dymem prosto w moje otwarte okna...
    ale do knajpy to jak najbardziej pojde takiej gdzie pala.
    Nie wiem dlaczego. moze dlatego ze zapch papierosa w takim otoczeniu jest
    inny? moze w towarzystwie piwa pachnie inaczej.. nie mam pojecia. ale wiem
    ze powinny byc knajpy dla palacych i niepalacych. i sama powinnam decydowac
    do której chce wejsc

    Easy