  • Data: 2013-10-21 22:10:32
    Temat: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-21 22:01, wromek pisze:

    > komornik nie wpisuje ceny rynkowej tylko cene oszacowania.

    To dlaczego przed tą liczbą wypisuje słowa "cena rynkowa", a nie
    "wartość oszacowana"?
    (Jeśli hiki prawidłowo zacytował)

    P.S. - nie ma czegoś takiego, jak "cena oszacowan(i)a". Cena, to jest
    liczba z oferty.
    Chyba, że masz na myśli kwotę, której ktoś sobie życzy za oszacowanie
    (np wartości). Wtedy OK. Jest to cena (usługi) oszacowania. ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.