  • Data: 2013-10-22 23:33:18
    Temat: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:525d8996$0$2297$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    mornik-zajal-dzieciece-rowerki,1957220

    > Mam wrażenie, że co prawda pani komornik sobie robi kiepski PR wśród
    > ogółu społeczeńśtwa, to bardzo punktuje (dodatnio) wśród tych którzy
    > mają jakieś długi do wyegzekwowania.
    >
    > p. m.
    >
    > ps: z lenistwa opieram się tylko na tytule wydedukowanym z linku.

    Zabieranie przetworów na zimę oraz zabawek dzieci jest tylko i wyłącznie
    przejawem nieudolności i braku skuteczności komornika, który nie
    potrafiąc znaleźć i zlicytować wartościowych przedmiotów, używa tak
    podłych metod jakimi są nękanie i granie na uczuciach dzieci.
    Nie sądzę, żeby normalny wierzyciel był zachwycony taklimi metodami,
    chyba, że jest takim samym dewiantem, psychopatą ja ta pani komornik.