  • Data: 2007-05-28 22:38:34
    Temat: Re: Palenie na balkonie
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-05-2007 o 18:26:25 Konrad <k...@o...cut.this.onet.eu>
    napisał(a):

    > Bredzisz.

    Wrecz przeciwnie.

    > Zgodnie z tą samą logiką spoliczkowanie kogoś jest równoznaczne z
    > pchnięciem go noże między żebra a kradzież jabłka ze straganu to to samo
    > co napad z bronią w ręku?

    Widac z logika u Ciebie na bakier. To jakas Twoja wlasna, wyimaginowana,
    moherowa logika.

    > Poza tym drugi aspekt piszesz _obrzucili_ intencje też się liczą. Oni
    > palą bo chcą a nie bo chcą nasmrodzić sąsiadowi to jest różnica.

    Skoro sasiad ich prosi a oni robia to pomimo prosb to jest to przynajmniej
    nekanie. Nekanie, ktore dodatkowo odbija sie na zdrowiu.

    > Nikogo niczym nie obrzucają, tylko dyma ma taką dziwną własność że
    > _istnieje_ jeśli dużo chodzę po mieszkaniu a sąsiad co pode mną mieszka
    > jest muzykiem z super słuchem to mam nie chodzić żeby go nie denerwować.

    Caly czas mylisz nekanie z powodowaniem uszczerbku na zdrowiu. Przyklad:
    krzyczenie nie jest przestepstwem; nieumyslne spowodowanie smierci - tak.
    Jesli krzykniesz przy starszej kobiecie a ta dostanie zawalu to, zgodnie z
    moja wersja, bedzie to przestepstwo - bo krzyczenie schodzi na drugi plan
    - a, zgodnie z Twoja, nie bedzie to nawet wykroczenie - bo liczy sie czyn
    a nie jego skutki.

    Jesli ktos pali sobie papierosa - niech sobie pali tak dlugo, jak nikomu
    to nie szkodzi.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.