  • Data: 2007-05-28 23:02:26
    Temat: Re: Palenie na balkonie
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-05-2007 o 23:03:18 Circulus V. <b...@n...polbox.com>
    napisał(a):

    > Otóż charakter tych czynów jest diametralnie różny.
    > Pobicie jest przestępstwem ściganym z kodeksu karnego, podobnie otrucie
    > (a także np. zastrzelenie i zgwałcenie).

    Do tej pory wszystko ok, za wyjatkiem slowa "diametralnie" i slowa "rozny".

    > Palenie tytoniu jest natomiast dozwolone. Ot, taka różnica.

    Wiele rzeczy dozwolonych moze prowadzic do uszkodzen ciala, rozstroju
    organizmu lub nawet smierci. Dla mnie liczy sie skutek. Nie jestem
    przeciwnikiem palenia - jestem przeciwnikiem szkodzenia innym.

    > Zdaje się, że straciłeś kontakt z rzeczywistością, albo powinieneś
    > wrócić do przedszkola.

    A Ty powinienes wrocic do Uzbekistanu ;) Nigdy nie bylem w przedszkolu i
    dlatego nie moge tam wrocic. Rzeczywistosc jest taka, ze ludziom
    "odpowiada" bycie zatruwanym przez palaczy. Przynajmniej wiekszosci. A
    przeciez prawo jest po stronie niepalacych. Wszyscy wiedza, ze bierne
    palenie szkodzi zdrowiu; potwierdzaja to nawet testy. Czy dla Art. 156,
    157 lub 160 nie powinno byc wszystko jedno czym wywolany zostal uszczerbek
    na zdrowiu (czy jak tego nie nazwiemy)? Czy bedzie to wywolane pobiciem,
    otruciem, oblaniem kwasem, czy zmuszeniem do wdychania dymu papierosowego?
    Powinno - a nie jest. Traktowane jest wybiorczo.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.