    From: "Anax WRC" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PUP i zwrot swiadczen (dluuugie)
    Date: Sun, 30 Sep 2007 20:53:46 +0200

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:xs195bxmegvl.sep6kzgsmzry.dlg@40tude.net...
    > Wyciąłem wszystko bo do całości się odnoszę :)
    >
    > Podstawowa spraw - czy ZUS zapłacił kasę za okres przed rejestracją jako
    > bezrobotny, czy również za okres, gdy już figurowałeś w ewidencji
    > bezrobotnych?

    to byla kasa za 5 lat wstecz za rente po ojcu. Takowa renta jest przyznawana
    tak dlugo jak sie ucze ale nie dluzej niz do 25 toku zycia. Tak wiec
    wyrownanie bylo do grudnia 2005, a zarejestrowalem sie w marcu 2006.

    > Jeśli to pierwsze - to pisz o tym w odwołaniu - że kasa była za okres
    > przed
    > nabyciem statusu bezrobotnego i że należy uznać, że powinna być wypłacona
    > ostatnim dniu bycia na rencie.

    i racja, ale sprawe wygralem powiedzmy w styczniu i procedura zwrotu
    pieniedzy trwala do marca.

    >To że ZUS zrobił to później nie jest Twoją
    > winą.

    no i tak wlasnie wczesniej rozmawialem ale argumentem jest to, ze przychod u
    osoby fizycznej jest w momencie otrzymania pieniedzy a nie nabycia prawa do
    ich otrzymania.

    > Z jednej strony rozumiem, z drugiej strony to również moja kasa i dlaczego
    > mam ułatwiać Ci jej nie zwracanie :)

    co racja to racja,ale w zamian moge oddac certyfikat z bardzo wartosciowego
    szkolenia "jak szukac pracy i pisac CV gdy ma sie w planach zalozenie
    wlasnej dzialalnosci";)

    pzdr
    Anax