    From: "Iza" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PRAWO POWIETRZA :D
    Date: Wed, 27 Apr 2005 16:53:25 +0200

    news:d4o8iv$3ea$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > zarezerowac bądź
    >
    > No nie do końca tak jest. W sytuacji, gdy Ty tam nadajesz, to oni
    > powinni już wybrać inny. Inaczej zakłucają pradę Twoich urządzeń. Tym
    > bardziej, ze najpewniej na Waszym kanale nie transmitują sygnału, a
    > jedynie zakłucenia.

    To jest tak, że jest ogólnie 13 kanałów. Żeby się nawzajem nie zakłucać to
    muszą być po jednym kanale odstępu pomiędzy bazami które się widzą.
    Ale oczywiście oni wiedzą lepiej i po pierwsze swoje bazy na poczatku
    poustawiali na jednym kanale :P a kiedy poszli po rozum do głowy to
    poustawiali je tak, że w większości były na tych kanałach na których my
    poustawialiśmy swoje nadajniki. Ale ok przestawiliśmy swoje a oni za nami i
    taka zabawa w kotka i myszkę :/
    A teraz postawili jakieś bazy (są napewno ich - widac po MAC adresach) i
    każda z nich sukcesywnie idzie kanał w kanał za nami !! Czyli jak nasza baza
    postawina jest na 11 to ich też - jak nasza zostaje przestawina na 5 to ich
    oczywiście też !! Czy istnieje jakieś prawo które tępi tego typu kretynów ??

    > ich
    > telefonie
    > "rozprawić
    > klienta
    > takowego) to
    >
    > Moim zdaniem można tak zrobić.

    To super :) wykorzystamy to napewno. A ogólnie jeśli chodzi o tę nieczystą
    konkurencję czy możesz coś więcej na ten temat mi podpowiedzieć ?

    > URTiP-u
    > bo
    > duży
    > dysponują)
    >
    > Kontrola wygląda tak, ze przyjeżdża zespół gości wyposażonych w
    > odpowiednie urządzenia i robią co swoje. Rzecz w tym, ze na województwo
    > są 1-2 takie samochody, toteż czasem jest kłopot z zaproszeniem ich.

    No właśnie wiem :/ i podobno straszny czas oczekiwania na nich jest . Więc
    nie istnieje żadna inna możliwość tylko URTiP ??