    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 20 Jun 2013 21:14:12 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: [PORD] D1+T6a

    On Thu, 20 Jun 2013, zgred wrote:

    > Czyli jakoby tej złamanej strzały (T6a) nie było - prawda?

    Nie.
    Tak jest tylko dla rozpatrzenia niewielu z pośród masy możliwych
    kombinacji torów jazdy.

    > (skrzyżowanie równorzędne)?

    No właśnie nie.
    Weź dowolnego jadącego podporządkowaną...

    > Tak, wtedy ten T6a byłby bez sensu.

    On ma ZAWSZE sens!
    Musisz rozpatrzeć komplet kombinacji kierunków ruchu pojazdów.
    Przy "pierwszeństwie łamanym" zawsze pojawia się taki przejazd,
    że ma "super podporządkowanie" czyli musi ustąpić wszystkim
    innym kolizyjnym (dla odmiany "nadpierwszeństwo" występuje
    również przy zwykłym pierwszeństwie - u skręcających w prawo).

    pzdr, Gotfryd