  • Data: 2009-05-13 06:46:33
    Temat: Re: PORD
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:1ve6z82o2d8q1$.dlg@piki.fixed...

    > byli normalnymi uczestnikami ruchu. czy kierowcow obowiazuje inny pord?

    dokladnie tak i maja okreslone przywileje i obowiazki, moga poruszac sie po
    ulicy, ale maja obowiazek po sciezce jesli taka jest wzdluz ulicy

    > czasami sa ustawiane dodatkowo poza droga. Aby obowiazywaly uczestnika
    > ruchu poruszajacego sie po jezdni powinny byc chyba przy jezdni?

    nie sa ustawiane tak, jak pozostale znaki obowiazujace kierowcow

    > chyba 'powinny byc'

    sa, wszystkie znaki w mojej okolicy, gdzie sa sciezki sa tak ustawiane

    > nie do konca rozumiem...

    jak jedziesz samochodem, a sciezka biegnie wzdluz lewej krawedzi drogi,
    mijasz np skrzyzowanie, to znaki oznaczajace wjazd na sciezke, mimo iz sa z
    lewej strony, sa dla ciebie czytelne, panial?