    From: zly <b...@N...fm>
    Subject: Re: PORD
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 12 May 2009 15:52:19 +0200

    Dnia Tue, 12 May 2009 15:03:37 +0200, szerszen napisał(a):

    > ale to ty zaczynsz wymyslac historie ze nie ma na nia wjazdy, ze
    > niewidoczna, ze nie wiedzieli, ze znakow nie bylo itd itp

    nic nie wymyslam. pisze o normalne, zreszta zaistnialej sytuacji. ddr sa
    zazwyczaj pojednej stronie drogi, wiec na drugiej po pierwsze nie ma znaku
    informujacego o tym, ze jest sciezka (wiec zgodnie z prawem jej nie ma) po
    drugi nie ma wjazdu na nia. czego nie rozumiesz, mam ci narysowac?

    > fakty sa takie, ze oni wiedzieli ze jest sciezka,

    ze gdzies tam jest sciezka. dla nich sciezki nie bylo

    > a mimo to nie jechali po
    > niej, tylko lamali przepisy,

    nie lamali

    > fakty sa takie, ze przyznali sie do tego,

    przyznali sie do jechania po jezdni zgodnie z przepisami

    > polega na faktach wiec wydal wyrok skazujacy, czego chcesz wiecej, na sile
    > lansujesz swoja teorie, a nie masz racji

    zapytam ponownie, bo pytalem chyba juz z 5 razy a jakos wszyscy elegancko
    unikacie odpowiedzi. Czy kierowce obowiazuja znaki ktore sa po drugiej
    stronie jezdni w przeciwnym kierunku?
    --
    marcin