    From: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Date: Thu, 28 Nov 2002 16:05:52 +0000 (UTC)

    Ke'dem guerfel "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> ihn
    news:as5cip$n0g$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Kolesie publikują mój adres i moją korespondencję z upoważnienia
    > człowieka, dla którego nie była przeznaczona.

    > Spróbuj opublikować list do siąsiada, który trafił do Ciebie przez
    > pomyłkę lub czyjąś złą wolę to zobaczysz czy to legalne.

    Czy rzeczywiście nie widzisz różnicy?

    Jeżeli trafia do mojej skrzynki list zaadresowany do Jana Nowaka, to
    go nie otwieram, tylko oddaję adresatowi lub listonoszowi.

    Jeżeli przychodzi do mojej skrzynki list anonimowy lub zaadresowany
    do każdego, to mogę z nim zrobić wszystko - spalić, wyrzucić do
    kosza, ogłosić treść znajomym etc., czyli zrobić to wszystko, co
    robię z ulotkami w mojej skrzynce pocztowej.

    Tak bajdełej - czy poinformowałeś adminów PolSpamu o usunięciu
    przyczyn tej wpadki i poprosiłeś o usunięcie z bazy spamerów?

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"