  • Data: 2009-02-02 14:12:55
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 23:10:03 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > A kiedy, kwa nać!, ty wreszcie zauważysz obowiązki rowerzystów?
    > Rowerzysta nic nie musi, do [autocensored]!?

    Szanowny Panie Nawiedzony. Przecież pisałem, że wina rowerzysty jest
    bezporna. Przepisów się nie trzymał, jechał jak idiota i tyle. On już za
    swoje pewnie dostał co trzeba. Dlatego tą część zostawiamy i bierzemy się
    za kierowcę samochodu. A teraz - mniej koksu na przyszłość, więcej spokoju
    ducha ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik