  • Data: 2009-02-02 23:59:33
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jan 2009, SDD wrote:

    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał

    > Kolega Gotfryd - z tego co zrozumialem, probowal przeniesc logikę podatkowa
    > na grunt prawa o ruchu drogowym.

    Nie, rzeczywiście nie zajrzałem w potrzebne miejsce :]
    Jest nakaz ustąpienia pierwszeństwa... (w tym przypadku) mea culpa.

    > Czyli ze jak rowerzysta jechal *na wprost* (obojetne czy jezdnia,
    > chodnikiem, czy kraweznikiem), to mial pierwszemnstwo przed samochodem,
    > skrecajacym w prawo.

    Bo zasada ogólna na skrzyżowaniach jest właśnie taka - dotyczy całej
    drogi (a nie samej jezdni).
    Oberwałem przepisem szczegółowym :] (zasłużenie).
    Pozostaje (tylko) sprawa "ograniczonego zaufania".
    I pytanie dlaczego nie oberwałem wcześniej ;)

    pzdr, Gotfryd