  • Data: 2009-02-02 19:53:22
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Feb 2009 15:59:12 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Wtedy, to się nie obserwuje już nic, co jest po bokach, bo i tak nie
    > zdążysz na to zareagować. Może dla Ciebie będzie to szokujące, jednak drogę
    > w którą zamierza się skręcić obserwuje się _przed_ skrętem, a nie po nim.

    No jest dla mnie szokujące. I co potem, jak już skręcimy - oczy zawiązać,
    żeby jej więcej nie widzieć? A nie można by jednak jakiegoś złotego środka
    osiągnąć? Przestać myśleć zero-jedynkowo? Nikt nie wymaga, żeby się gapić
    tylko w jednym kierunku kosztem innych. Zerkać tam, gdzie to potrzebne...
    chyba lepiej wiedzieć, co się na drodze dzieje, niż klapki na oczy założyć
    i tłumaczyć sobie, że wszyscy trzymają się przepisów i niczym nas nie
    zaskoczą; a nawet jak zaskoczą to mieć to gdzieś, bo powinien nas
    interesować tylko wąski wycinek naszego pasa ruchu.

    > Banalne zaniechanie rowerzysty.

    U rowerzysty to raczej brak zaniechania. Ale nie bawmy się w takie
    szczegóły, bo czyn rowerzysty ma tu drugorzędne znaczenie. Z mniejszą lub
    większą prędkością wjechał w toczący się po przejściu samochód. Może i
    nawet to specjalnie zrobił; w końcu "jaki kraj, taki zamach".

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik