  • Data: 2009-02-02 23:31:47
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Feb 2009 23:37:16 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ma wielkie znaczenie. Bez dodatkowych okoliczności to wystarcza do
    > przypisania winy.

    Ale tylko rowerzyście. A tu już dawno ustalone.

    > Nie ma czegoś takiego. To ocenia w razie czego sąd.

    Skąd tak drastyczna zmiana? Ciągle tylko "nie musiałem go widzieć" i nagle
    sąd ważniejszy od własnej interpretacji PoRD?

    > No to Twoim zdaniem. PoRD mówi co innego.

    A to akurat Twoim zdaniem :) To w końcu co ważniejsze - własna
    interpretacja przepisów PoRD, czy decyzja sądu?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik