    From: Jan Bartnik <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Date: Fri, 30 Jan 2009 23:55:27 +0100
    <1hhibi4n02zgn$.h2aat94hvdlc$.dlg@40tude.net>
    <c...@o...org.pl>
    <pgj2qqoire0d.1bn3q9op9o4l7$.dlg@40tude.net> <glv277$ujq$1@news.onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 15:18:14 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nieprawda.
    > Po prawej będzie już PO skręcie.

    W sumie to kwestia dyskusyjna... od początku był po prawej stronie (i
    jednocześnie z tyłu). Ale wraz z rozpoczęciem manewru kąt stopniowo zaczął
    zbliżać się do 90'. W momencie przecinania przejścia dla pieszych było 90
    (chyba, że to jakieś dziwne ukośne przejście).

    > Przepisu NIE stworzono.
    > To tylko Ty wymyślasz bzdety mające sugerować coś odwrotnego.

    Ok, źle zrozumiałem. Ale nie zmienia to faktu, że przepis jest. Tylko ktoś
    nagle wykopał skądś jego automatyczne uchylenie. Kierowca samochodu
    powinien był zauważyć tego rowerzystę przy okazji zachowywania szczególnej
    ostrożności. Nie mówię, że ten rowerzysta miał być jakimś priorytetem ale
    powinien chociaż na moment zwrócić uwagę kierowcy.

    Swoją drogą jestem ciekaw kiedy w dyskusji pojawiła się wersja, że
    rowerzysta jechał bardzo szybko. Pomijam subiektywne odczucia autora, jego
    taty i grupowiczów. Policja ustaliła z jaką prędkością przywalił ten
    rowerzysta? A może nie jechał wcale tak szybko, ojciec kierunkowskazu nie
    włączył, nieobliczalnego rowerzystę widział przed kolizją i jeszcze na
    przejściu dla pieszych zagapił się na kota idącego lewą stroną jezdni.

    Teraz to tylko czekać rozwiązania sprawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik