  • Data: 2009-01-31 11:37:22
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.01.2009 18:32 użytkownik Jotte napisał :
    > W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0901281031570.1308@quad Gotfryd Smolik

    > Wymyśliłeś sobie nawet fajną kombinację, ale - zupełnie niepotrzebnie.
    > Jadący rowerzysta znalazł się tam, gdzie nie miał prawa być.
    > Uczynił to ponadto umyślnie i z naruszeniem innych przepisów.
    > Tytułem rozwinięcia: jadący pojazdem rowerzysta nie ma prawa znajdować
    > się na przejściu dla pieszych, zatem nie może tam mieć pierszeństwa,
    > jego tam ma nie być.
    > I to by było na tyle.

    Ha ha, co jakiś czas czytam podobne bzdurne wywody. Sugerujesz, że np.
    gdy wpakujesz się pod 20 tonowy ciągnik, który jechał drogą z zakazem
    ruchu pojazdów powyżej 3,5 tony, to powiesz policjantowi, że wprawdzie
    jechałeś drogą podporządkowaną, ale przecież ciągnika tam miało nie być?
    Dobre.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846