  • Data: 2009-01-28 19:35:17
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 14:21:30 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Muszę go widzieć. Jak jedzie 50km/h, to jest na tyle daleko, że go nie ma w
    > polu widzenia.

    Polecam wizytę u okulisty i dobrowolne oddanie prawa jazdy - dla
    bezpieczeństwa innych uczestników ruchu. Jak można nie widzieć co się
    dzieje 50 metrów

    > Z takich, które ja zauważam. Nie mam obowiązku podejrzewać, że rowerzysta
    > jadący kilkadziesiąt metrów od skrzyżowania będzie na nim łamał przepisy.

    Znajdź fragment tego przepisu, który tak wskazuje. Nie ma tam żadnego
    "chyba, że moje odczucie wskazują", "gdy kierującemu się wydaje". Jest
    wyraźnie o zaistnieniu takich okoliczności a nie ich zauważeniu przez
    kierującego.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik